Η έναρξη του 2017 σηματοδοτεί μια νέα και ελπιδοφόρα στρατηγική συνεργασία για την εταιρεία FAMA FOOD SERVICE AE στον τομέα των μιγμάτων αρτοποιίας-βελτιωτικών-προζυμιών-διακοσμητικών σπόρων με την καταξιωμένη εταιρεία ULDO BACKMITTEL.

H εταιρεία ULDO BACKMITTEL ιδρύθηκε το 1960 στο Neu Ulm της Γερμανίας. Κατά τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας της ήταν μια μεσαίου μεγέθους παραγωγική εταιρεία πρώτων υλών βιοτεχνικής αρτοποιΐας. Ωστόσο, η δεκαετία του '80 έφερε την έκρηξη, η εταιρεία εξαγοράστηκε από τον Walter Feucht, τον σημερινό Πρόεδρο και πατέρα της επιτυχίας της ULDO.  

Χάρη σε αυτόν καθιερώθηκαν υψηλής ποιότητας επώνυμα προϊόντα που “δεν είναι απλά ένα άλλο είδος ψωμιού, αλλά ένας τρόπος ζωής”, όπως λέει ο ίδιος.  

Με τη συμμετοχή αστέρων του αθλητισμού, η ULDO προωθησε όχι μόνο το ίδιο το ψωμί, αλλά κάτι πιο σημαντικό, έναν υγιεινό και δραστήριο τρόπο ζωής. Μάρκες όπως οι: Jogging®, Balanza®, Bosman έγιναν γνωστές και σχετίζονται με τον υγιεινό τρόπο ζωής.

Το 1990 ULDO άνοιξε το δικό της υποκατάστημα στην Κρακοβία της Πολωνίας, εξυπηρετώντας πελάτες σε όλη τη Χώρα. Λόγω της τεράστιας αύξησης των δραστηριοτήτων της, το 2009 η ULDO ίδρυσε την ULDO Πολωνίας, θυγατρική εταιρεία με σύγχρονη Μονάδα Παραγωγής και Αποθηκευτικό Κέντρο, στην πόλη Wroclaw, μια αναπτυσσόμενη επιχειρηματικά περιοχή με ευρείες αεροπορικές και οδικές συνδέσεις. Όπως και η μητρική εταιρεία στη Γερμανία, η ULDO Πολωνίας έχει την ίδια απαίτηση: να παραδίδει στον πελάτη το καλύτερο προϊόν και να είναι ο ηγέτης της ποιότητας.

Από το 1996, η ULDO λειτουργεί ενεργά και στην Αμερική.  

 

Ο Συνεργάτης του Βιοτέχνη Αρτοποιού αλλά και ο Ειδικός στην Αρτοποίηση Η ULDO φροντίζει για την ικανοποίηση των πελατών της στις καθημερινές τους λειτουργίες και την επιτυχία τους στο ψήσιμο. Επικεντρώνεται επίσης στις ανάγκες και τις προσδοκίες των καταναλωτών,  αφού αυτοί αποτελούν τη βάση των καινοτόμων λύσεων.

Clean Label/Καθαρή Ετικέτα

Η αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών για Υγιείνη Διατροφή σημαίνει ότι οι προσδοκίες τους για αντίστοιχα προϊόντα αναπτύσσονται ταυτόχρονα. Σήμερα, ο καταναλωτής θέλει να ξέρει από τί είναι κατασκευασμένο το συγκεκριμένο προϊόν, αν είναι 'υγιές' και 'φυσικό'. Για να αντιμετωπιστούν αυτές οι προσδοκίες, μια τάση που ονομάζεται «Καθαρή Ετικέτα» έχει εμφανιστεί, η οποία συνίσταται στην κατάργηση όλων των περιττών Πρόσθετων Τροφίμων, που συμβολίζονται με το γράμμα ‘E’ .  

Επιπλέον η ULDO καινοτομεί αφουγκραζόμενη έγκαιρα τις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής μειώνοντας στο ελάχιστο την περιεκτικότητα του αλατιού επιτυγχάνοντας ποσοστό κάτω του 1,5% στο σύνολο των μιγμάτων της.

Γευστική Απόλαυση

Σήμερα, η αγορά της αρτοποιίας είναι πολύ απαιτητική. Τα Αρτοποιεία πρέπει να προσελκύουν τους πελάτες τους όχι μόνο με μοναδική και μεγάλη ποικιλία, αλλά και με την υψηλότερη ποιότητα. Για πολλούς από αυτούς είναι μια μεγάλη πρόκληση, αλλά και μια μεγάλη ευκαιρία. Οι καταναλωτές δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην ποιότητα και την πρωτοτυπία του ψωμιού και συχνά επιδιώκουν επώνυμα προϊόντα, διότι, ακριβώς όπως και κάθε άλλος τομέας λιανικής πώλησης, οι άνθρωποι είναι πιο πρόθυμοι να αγοράσουν επώνυμα προϊόντα τα οποία μπορούν να εμπιστευθούν.

Ψωμιά όπως το Dinkel, το Jogging® ή το Balanza® και άλλα προϊόντα της ULDO αποτελούν τέτοια επώνυμα προϊόντα που εγγυώνται την υψηλότερη ποιότητα και μεγάλη αποδοχή από τον καταναλωτή.

Με την προσφορά τέτοιων προϊόντων, η ULDO στηρίζει τους πελάτες της, διευρύνοντας την προσφερόμενη ποικιλία τους με υψηλής ποιότητας προϊόντα και εγγυάται παραγωγική σταθερότητα και μεγάλη  αποτελεσματικότητα. Εμπειρία και επιτυχίες είναι η ανεκτίμητη γνώση την οποία η ULDO είναι πρόθυμη να μοιραστεί μαζί τους κάθε μέρα.

Κλασική ποιότητα

Με την βιομηχανική ανάπτυξη του κλάδου της αρτοποιΐας, η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα επιλογής του πελάτη. Από την άλλη μεριά, οι πελάτες είναι διατεθιμένοι να πληρώνουν την εστίαση στην ποιότητα των προϊόντων και την υγιεινή στην παραγωγική διαδικασία. Για την Uldo, ποιότητα και υγιεινή είναι αξίες θεμελιώδους και κορυφαίας προτεραιότητας. Και τις επιτυγχάνει χάρη στις αυστηρές Ποιοτικές Προδιαγραφές που τηρούνται σε κάθε στάδιο της Παραγωγικής διαδικασίας και πιστοποιούνται με το Ποιοτικό Πρότυπο για τα τρόφιμα IFS/ έκδοση 6 και τα συστήματα ISO 20000. Δεδομένου ότι ο στόχος της ULDO είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας, επενδύει συνεχώς προς αυτήν την κατεύθυνση και υπακούει τυφλά ακόμα και στους αυστηρότερους κανόνες υγιεινής και ασφαλείας. Επενδύοντας στην ποιότητα, η ULDO επενδύει επίσης στην Έρευνα και Ανάπτυξη των προϊόντων της. Χρησιμοποιεί ειδικές ερευνητικές μεθόδους που εκμεταλλεύονται τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της νανοτεχνολογίας, έτσι ώστε τίποτα να μην αφήνεται στην τύχη. Το αποτέλεσμα είναι η υψηλότερη ποιότητα των προϊόντων αρτοποιΐας, η ασφάλεια του καταναλωτή, οι χιλιάδες ικανοποιημένοι πελάτες.

Νόστιμα και υγιεινά προϊόντα  

Κατά τη ανάπτυξη προϊόντων, η ULDO παρακολουθεί την Ευρωπαΐκη αγορά αρτοποιΐας αλλά και τις τοπικές αγορές που δραστηριοποιείται. Αναπτύσσει τα προϊόντα της μαζί με τους πελάτες της για να απαντήσει στις δικές τους ανάγκες. Ακούει επίσης  με προσοχή τους καταναλωτές. Ο αριθμός των ατόμων που αναζητούν προϊόντα που χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα και εξαιρετική γεύση και τα οποία υποστηρίζουν ένα υγιεινό τρόπο ζωής αυξάνονται. Η ULDO παίρνει όλες αυτές τις προσδοκίες υπόψη και συνεχώς επεκτείνει την ποικιλία της με νέα, καινοτόμα προϊόντα που απευθύνονται σε διάφορες ομάδες καταναλωτών: τα παιδιά, τους εφήβους, τους ηλικιωμένους και τα άτομα που επιλέγουν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.


Μοιράσου το άρθρο